Monday, 2 June 2014

Jeleszzznyer !

Hai blog ! Rindu lame tak update..nie bukan diary tapi ungkapan perasaan psal kpoplah..Panggil je Sha..
sedap tak? 
Sha sakit hati sangat sebab Running Man pergi Indonesia.Bukan Sha je yang jelesz okey? Ramai lagi running man fans jeles.Korang pon same kan? Untunglah orang Indon yang duduk kat Jakarta tu..Tapi stalk-stalk jugaklah..ade jugak orang indon yang xdpat pergi sebab diorang tinggal jauh dari jakarta.Tapi yang sakit ati sangat nie ada akak dari Malaysia pergi indonesia nak tengok running man..Sha tak dpat pergi..yelah baru 14 taon..nak curi duit kat mane..bukannyer duit diperbuat daripada pokok pon..kalau ya dah lame sha pergi kat Korea tu..

One more time,sekarang nie kpopper sekarang memang pelik-pelik letak nama fb.contohnyer ketiak kpopperlah,mata,hidung,hati n macam-macam lagilah..kalau ade pembaca letak nama macam gitu Sha nak mintak maaflah...Sha cuma bagi pendapat..Korang memang pelik ! hehe

Dahlah tu je Sha nak kongsi untuk masa ni.Kalau ada apa-apa perkembangan psal kpop nanti Sha share-share lagi